Direct resultaat met Google Adwords adverteren

26 juli 2017

Posted in Webdesign en Webdevelopment

Voor bedrijven is het tegenwoordig van groot belang om een hoge positie te hebben in zoekresultaten. Klanten zoeken producten en diensten nu eenmaal graag online en gaan daarbij vaak voor een van de bovenste paar weergegeven links. Investeren in de plaats van jouw bedrijf in zoekmachine resultaten is om deze reden dan ook een belangrijke stap. Google Adwords adverteren is een veel gebruikte methode om een hogere positie in zoekresultaten te bereiken. Digitaal marketing bedrijf Team Nijhuis raadt aan om allereerst te beginnen met Google Adwords adverteren. Dit omdat het met de methode SEO (search engine optimization) meer tijd kost om hoger in de zoekresultaten te komen, terwijl Google Adwords adverteren al veel sneller resultaat oplevert. Je haalt eerste klanten binnen met de doelgerichte advertenties in de zoekmachine. Het digitaal marketing bedrijf kan ondertussen voor jou een SEO plan op maat maken. Zo werk je op de korte en lange termijn aan het promoten van jouw bedrijf, producten en diensten. Uiteraard blijft dit niet bij een eenmalige levering van de advertentieservice. Zoekgedrag van klanten verandert met de dag en daarom blijft Team Nijhuis haar marketing strategie ook steeds voor jou optimaliseren. Dit doet het online marketingbedrijf op een gerichte, persoonlijke manier die precies past bij jouw onderneming.

Google Adwords adverteren in huisstijl

Om op een zo efficiënt mogelijke manier Google Adwords adverteren toe te passen voor jouw bedrijf, bepalen medewerkers samen met jou een unieke ‘huisstijl’. Dit is zowel gericht op het offline als online imago van uw onderneming. Google Adwords adverteren verzorgt daarbij uiteraard de offline promotie van jouw producten en diensten. Maar dit moet natuurlijk wel kloppen met hoe je bedrijf offline is. Door een persoonlijke aanpak stellen marketing experts het beste plan op om het totale offline en online beeld te schetsen voor jouw klanten. Waar let Team Nijhuis op bij het opstellen van de juiste huisstijl? Hieronder zijn enkele voorbeelden:

  • Het logo van jouw onderneming en hoe dit het best vormgegeven en gebruikt kan worden
  • Een kleurschema dat direct duidelijk maakt waar jij voor staat
  • Typografie, stijlelementen en een slogan die elkaar versterken en aanvullen

Dit zijn een aantal punten waar medewerkers op zullen letten bij het vaststellen van jouw unieke huisstijl. Vervolgens zal dit weer duidelijk terugkomen bij Google Adwords adverteren. Bovendien geeft het direct een mooi beeld van de beste inhoud voor tekstadvertenties. Zo ben je er zeker van dat jouw zoekmachine advertenties gericht zijn op een brede doelgroep. Daarnaast zijn er natuurlijk ook advertenties die gericht zijn op specifieke, sterke punten van je onderneming. Zo promoot je breed, maar ook gericht.

Voordelen van digitale advertenties

Google Adwords adverteren kent vele voordelen. Zoals hierboven al genoemd werd heeft deze methode het snelst resultaat. In twee tot drie weken staat je advertentie al bovenaan in de zoekresultaten. Maar Google Adwords adverteren heeft natuurlijk meerdere voordelen. Een hoge positie in zoekresultaten leidt vervolgens ook tot meer bezoekers op jouw website. En dit leidt daarna weer tot meer verkopen. Als dit goed uitgevoerd wordt natuurlijk. Google Adwords adverteren vergt expertise, ervaring en voldoende kennis over updates en ontwikkelingen van de zoekmachine en zoekgedrag van klanten. Team Nijhuis is een Google Premier Partner. Dit betekent onder andere dat medewerkers gecertificeerd zijn in Google Adwords adverteren en dus de gerichte kennis hebben om de service optimaal uit te voeren. Bovendien heeft het digitaal marketingbedrijf als een van de eerste Nederlandse bedrijven toegang tot updates en nieuwe ontwikkelingen. Content en diensten zijn op deze manier altijd up to date. Met deze advertentieservice heb je direct inzicht in kosten, zoektermen en je ziet snel resultaat.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone