Hebt u de klantenservice van Wehkamp nodig?

24 november 2017

Posted in Nieuws

Wehkamp is een bekend en groot online warenhuis. Vroeger was het een postorderbedrijf, tegenwoordig worden die dikke boeken niet langer thuisbezorgd. En dat is wel zo goed voor het milieu natuurlijk. U kunt tegenwoordig via hun website vandaag nog bestellen om het vervolgens een dag later al in huis te hebben. Dat is het grote voordeel van het internet. Op de website van De Klantenservice kunt vinden, is het eenvoudig om een medewerker van hun klantenservice aan te spreken via de ingebouwde chatfunctie. Maar is er niemand online of zijn alle medewerkers in gesprek? Dan kunt u uiteraard ook op allerlei andere methodes de klantenservice van Wehkamp bereiken. Onze site staat geheel in het teken van deze informatie. Niet alleen staat onze site bomvol informatie over de klantenservice van Wehkamp, ook andere organisaties, bedrijven en instellingen zult u snel kunnen bereiken dankzij onze overzichtelijke site. Typ het bedrijf in dat u zoekt en lees er alles over op hun eigen webpagina. U vindt zelfs de complete keuzemenu’s waaronder het menu van de klantenservice van Wehkamp geheel uitgeschreven. Dus tel uit uw tijdwinst en zeg maar dag tegen uw ergernissen die u doorgaans hebt als u zonder voorkennis een klantenservice gaat bellen. Vergeet dus niet om onze website even op te slaan tussen uw favoriete websites. Dan kunt u te allen tijde gebruik maken van deze service. En dat kan zelfs bij spoed goed uitkomen omdat u ook de gegevens van de ANWB of van uw verzekering zult kunnen vinden.

Laat u doorverbinden met de klantenservice van Wehkamp

U wilt aldus de klantenservice van Wehkamp spreken omdat u bijvoorbeeld een vraag hebt over uw bestelling. Misschien wilt u een artikel retour sturen, wilt u gegevens wijzigen omdat u een foutje hebt gemaakt of wilt u simpelweg iets meer informatie over een bepaald product voordat u het gaat bestellen. Er zijn diverse redenen te bedenken waarom u even persoonlijk contact wilt hebben. Dat u daarom de telefoon of smartphone prefereert boven de chat of e-mail is niet zo vreemd.

  • Ten eerste kunt u iemand direct aanspreken en persoonlijk contact geeft een prettiger gevoel. Zeker als u het idee krijgt dat u gewaardeerd wordt als klant,
  • Ten tweede kan men direct bepaalde gegevens die u doorgeeft in hun systeem aanpassen,
  • En het is ten derde de snelste en meest prettige methode om contact te krijgen met een bedrijf.

Een online bestelling maken doet u misschien niet zo heel erg vaak. Dat u daarom de kat uit de boom wilt kijken is uw goed recht. Bel eens met de klantenservice van Wehkamp maar lees eerst hun keuzemenu eventjes door. U kunt opschrijven welke code u direct kunt invoeren zodat u de afdeling naar wens kunt spreken. Vervolgens kunt u na het gesprek uw waardering uitspreken over de klantenservice van Wehkamp. Dat doet u door hen een rating te geven tussen de 1 en de 5 sterren.

Voor verdere vragen kunt u contact met ons opnemen

Vanaf nu is de klantenservice van Wehkamp wel heel eenvoudig te bereiken. Mocht u er toch nog niet helemaal uitkomen dan kunt u zich via ons speciale telefoonnummer laten doorverbinden. Mocht u geen internetverbinding hebben dan kunt u ons bellen en dan verbinden we u direct door met de klantenservice van Wehkamp of de service van een totaal ander bedrijf. Dit kost u slechts 90 eurocent per minuut. Maar bij ons zult u niet in de wachtrij komen te staan en we hebben ook geen keuzemenu. U wordt direct geholpen zodat u snel al uw prangende vragen kunt stellen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone