In verschillende situaties contact met de klantenservice van Ziggo

12 juli 2016

Posted in Nieuws

Ziggo ken je misschien wel als de grootste aanbieder van kabeltelevisie en vele andere diensten, bijvoorbeeld kabelinternet. Ben jij klant bij Ziggo of zit je erover na te denken om dit te worden? Dan wil je natuurlijk niet alleen weten wat zij te bieden hebben op het gebied van hun diensten. Je wilt ook weten hoe het met hun service gesteld is en dan met name de klantenservice van Ziggo. Deze kunt je op uiteenlopende manieren bereiken. Afhankelijk van de situatie waarin je je bevindt en jouw persoonlijke voorkeur kun je kiezen uit:

  • Langs gaan bij een van de winkels
  • Telefonisch contact opnemen
  • Per e-mail contact krijgen
  • Bereiken via social media
  • Plaats een bericht op het landelijk forum

Je ziet dus dat er meerdere opties zijn om uit te kiezen. De verschillende soorten klanten die zich bij dit bedrijf aansluiten vragen om een onderscheid bij de klantenservice van Ziggo. Je belt dus niet met maar een nummer. Per situatie kan dit nummer verschillen. Doet je internet het bijvoorbeeld niet en denk je dat dit ligt aan een storing van Ziggo? Dan bel je naar Ziggo op het juiste telefoonnummer. Let goed op wanneer je het nummer opzoekt. Er zijn er namelijke verschillende. Heb je een vaste telefoonuitsluiting bij dit bedrijf? Bel de klantenservice van Ziggo dan via 1200. Heb je alleen internet of televisie? Dan bel je in het geval van een storing met 0900-1884. Wil je echter bellen over abonnementsgerelateerde vragen of wil je een installatiemonteur langs laten komen en daar een afspraak voor inplannen? Dan bel je met 0900-0730. Heb je geen zin om zelf uit te zoeken welk nummer je nodig hebt? Dat kunnen wij ons helemaal voorstellen! Bel dan met 1840 om met de klantenservice van Ziggo doorverbonden te worden. Zij zorgen er dan voor dat u de juiste afdeling aan de lijn krijgt zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Door te bellen met 1840 kun je ook informatie opvragen over adressen en zakelijke en financiële gegevens. Het is dus een handig telefoonnummer om op te slaan.

Snel in contact met de klantenservice van Ziggo

Wanneer je een probleem hebt met een van de diensten van Ziggo of je hebt een algemenere vraag dan is het fijn om deze vragen zo snel mogelijk beantwoord te hebben. Bij Klantenservice.support snappen ze dat en zorgen ze er voor dat u snel geholpen wordt. Dit geldt uiteraard ook voor de zakelijke klanten die contact willen hebben met de klantenservice van Ziggo. Dit bedrijf biedt verschillende abonnementen aan voor zakelijke klanten en vaak met een goede deal. Het is dan natuurlijk wel handig als je ook snel de klantenservice van Ziggo kunt bereiken. Zeker voor zakelijke klanten waar de internetconnectie, het telefoonnetwerk en soms zelfs de kabeltelevisie zeer belangrijk is om hun werk te kunnen doen. Is er dan iets is of heb je bijvoorbeeld vragen over een factuur? Dan bel je het nummer 1840 om spoedig met de klantenservice van Ziggo doorverbonden te worden. Daarnaast heb je dan meteen de juiste afdeling te pakken. Nooit meer eindeloos doorverbonden worden als je de klantenservice van Ziggo belt. Klantenservice bel 1840 weet door ruime ervaring precies bij welke afdeling jij moet zijn. Het enige wat jij dus nog hoeft te doen is helder op een rijtje hebben wat het probleem is wat je opgelost wilt hebben of welke vraag je beantwoordt wilt hebben. De klantenservice van Ziggo zal er dan voor zorgen dat je zo goed mogelijk geholpen wordt en daarna weer kunt genieten van de diensten die je afneemt bij dit bedrijf. Heb jij dus de klantenservice van Ziggo nodig? Bel dan met 1840!

De klantenservice van Ziggo online

Wil jij liever de telefoon niet oppakken? Kies dan een van de vele online mogelijkheden om contact te krijgen met de klantenservice van Ziggo. Heb je een simpele en niet persoonlijke vraag? Stel deze dan via een van de social media kanalen. En ook op het landelijke forum van dit bedrijf is de klantenservice van Ziggo regelmatig te vinden om je bij te staan bij het vinden van de antwoorden die je zoekt. Daarnaast kun je via dit forum ook geholpen worden door andere klanten die al eerder met dit probleem gedeald hebben. Maak daar dus gebruik van! Ben je geen fan van het landelijk forum of van social media? Kies dan voor de optie om te e-mailen naar de klantenservice van Ziggo. In de meeste gevallen heb je dan binnen enkele dagen het antwoord op je vragen. Heeft jouw opmerking, klacht of vraag geen haast? Dan is dit een fijne optie. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om langs te gaan bij een van de winkels die Ziggo in verschillende plaatsen heeft. Ook hier kun je binnenstappen om je vragen kwijt te kunnen. Kom je er bijvoorbeeld niet uit met het installeren van een bepaald apparaat en denk je hier na een korte uitleg wel uit te komen? Dan is langsgaan bij de winkels een van de snelste opties om je probleem opgelost te krijgen. Zeker in zo’n geval is dat handig, omdat je face-to-face met iemand praat die je gelijk kan laten zien hoe het werkt. Zo’n uitleg is toch handiger dan wanneer iemand het over de telefoon probeert duidelijk te maken. Bel dus met 1840 om er achter te komen wat de juiste gegevens zijn!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone